Alla inlägg den 26 november 2008

Av Kattis - 26 november 2008 20:18

Ja då var det onsdag.....igen. Idag skulle vi träna. Det gjorde vi också. Jag kollade inte mailen innan jag åkte så jag missade att Anna inte kunde vara med. Hon hade fått fel på bilen stackarn. Hoppas det blev bra Anna! Så det blev Jenny och jag. Först tog vi en promenad. Det var kul förutom att Troja fick ett vredes utbrott på en hund som vi mötte. Jag tog Troja så att Jenny skulle få tillfälle att träna pojken lite själv. Och Troja är ju såååå snäll..... Hunden vi mötte sa nog ett å annat och gjorde utfall så jag förstår Troja. Men jag var så fantastiskt oförberedd på att det skulle ske. Men hon fick sig en tillsägelse som hette duga av tant Kattis. Men ärligt talat så tror jag hon sket i det.... Jag var bara jobbig tyckte hon. Hon ska nog börja löpa snart också för hon är sur som en citron..... särskilt på Nemo av nån anledning. Sen som sagt tränade vi lite med "Dissel" och Nemo. Jag tränade rutan på korta avstånd, det gick bra, Nemo tyckte att det var plättlätt! Man måste ju backa lite i träningen ibland, eller hur?? Det fanns inte så mycket plats heller på den parkering vi höll till på. Jenny börjar få till sina starter. Det ser jätte bra ut. Roligt! Nu när jag kom hem sköts det fyrverkerier till tusen, tur att Wilma inte hörde det av nån anledning. Jävlarns satyg det där krimms krammset!Nää nu ska jag äta för det har jag inte hunnit göra än! Pling plong=)

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards