Alla inlägg den 23 november 2008

Av Kattis - 23 november 2008 20:48

Fick en lite present av Tobbe idag. Han har köpt en bok till mig. Nämligen Cesar Millans bok "Cesar och hans hundar". Ja, hans namn stavas faktiskt så...... Jag är ju ingen läsar tjej. Men det ska bli intressant att läsa boken. Är ju något skeptisk till hans ibland konstiga metoder. Varför jag fick boken? För att han tycker om mig kanske? Eller för att han tycker mina hundar är hemska och behöver uppfostras? Ja jag har ingen aning faktiskt....Tack! det var en fin present Tobbe (jag vet ju att du läser här i bloggen ibland...)! Ha en bra kväll!

Av Kattis - 23 november 2008 20:26

Jenny och jag åkte in till stan med Nemo och Diezel. Troja och Wilma fick vara hemma. Wilma hade inte uppskattat snöovädret vi knatade omkring i..... Det var väldigt trevligt och det var nyttigt att gå med Nemo själv. Diezel är också jätte duktig. Han gjorde allt för att få Nemo på bushumör...men det gick inget vidare. Nemo var som en sur gubbe idag. Ibland kan han inte låta bli utan tar en match med lill grabben. Då springer de som tokstollar och leker i snön. Här kommer lite mindre bra bilder från vår stadspromenad...

Av Kattis - 23 november 2008 11:55

I vanlig ordning blev det mest bilder på Nemo. Lilla Wilma rör sig inte i onödan när det är tråkigt väder oh bara en massa kyla..... Nemo njuter däremot av snön!

Av Kattis - 23 november 2008 09:59

Vaknade sent eftersom jag var in till stan och hämtade Tobbe i natt. Han tyckte själv att han var väldigt nykter.....det tyckte inte jag. Det blev lite tjat om hur kallt det var ute. Han frågade det typ 15 gånger på vägen hem. Sen somnade han på soffan när vi kom hem.....det är ju också lite annurlunda. Men han mår bra nu på morgon kvisten och han gick upp före mig och tog en promenad med hundarna. Idag vet jag inte riktigt vad som kommer att hända. Men vi ska träna lite med hundarna vad jag vet, jag och Jenny.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards