Direktlänk till inlägg 28 september 2009

GÄSTBOK!

Av Kattis - 28 september 2009 19:32

Ja nu har jag fixat som en gästbok här i bloggen. Har inte fattat vad man ska med den till. Obestämd Åkte in till Uppsala  träffade Jenny och gick en två timmars runda med jyckarna. Trevligt men jag går nog helst i skogen. Besvärligt med alla cyklister och annat löst folk. Men kul för hundarna med nya ställen och dofter. Wilma avskyr som bekant att ha koppel på sig. Det var trevligt att gå en promenad iaf. Nemo tycker Diezel är en fjant, så jag måste ha koll på honom. Hmmm.... När Diezel kommer i närheten så blir Nemo stel som en pinne. Svansen rakt upp och en lite tuffare attityd. Men säger man åt honom att sluta va så tuff så liksom sjunker han ihop och fortsätter med sitt. Jenny tycker nog att jag överdriver, ja ja kan så vara men sån e jag... Nu ska jag inte göra så mycket mer idag. Ha en bra kväll!Glad

 
 
Ingen bild

micke

28 september 2009 19:59

Ja grattis till vinsten då.
Jag hade nog inte läst detta förut.

 
Ingen bild

sussi

28 september 2009 22:42

Ja vad ska man med gästbok till? skitsamma kul med något nytt ha det!

 
Ingen bild

Sussi

29 september 2009 17:11

Jag jobbar onsdag kväll så jag kan inte åka till ubk i morgon men ska vi träffas och göra nåt skoj med dogsen?Mio är super sugen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 17 juli 2013 13:27

...........nästan ett år sedan jag bloggade! Just nu har vi semester. Helt underbart. Varje dag har det varit fullt upp, men inte idag. Fullt upp innebär mest hundträning faktiskt. I vintras gick jag en lydnads kurs med Eos hos E&T. På den kursen gic...

Av Kattis - 29 september 2012 09:04


..........börjar min lilla flatte bli lite större. Han är nu lite över fyra månader och börjar faktiskt bli en stor kille. Han är hur go som helst. Vi tränar på både med vardags bestyren med allt vad det innebär, lite lydnad, och vi har just provat l...

Av Kattis - 16 augusti 2012 06:36

För snart tre veckor sedan hämtade jag hem min valp. Han har fått namnet Eos. Jag har lite kass fantasi, men det är ett fint namn. Det har gått bra det mesta sen han kom hem. Han har haft lite trasslig mage, men det har löst sig. Nu mår han toppen oc...

Av Kattis - 4 juni 2012 19:06


I går gick Nemo och jag vårat tredje öppenklass spår. Likaså min syster Sussi och hennes cocker Mio. Vi fick båda två våra sista ettor. Tack gode gud! Flera har sagt att det är enkelt, men jag håller absolut inte med. Är väldigt glad och stolt över N...

Av Kattis - 15 maj 2012 20:38

Tiden går så fort. Min blogg innehåller inte så många nya inlägg. Vi tränar inte så mycket lydnad just nu jag och Nemo. Ska inte göra det heller, vi nöjer oss med att träffa gänget för träning en gång i veckan. Äntligen är vi igång igen. Men jag vill...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards