Alla inlägg den 4 juli 2008

Av Kattis - 4 juli 2008 20:59

Första semesterdagen! Ofattbart nästintill. Har inte fått ett dugg gjort. Besöket har åkt hem. Vi fikade snackade en massa gojja och promenerade i skogen en stund. Känns som om det börjar bli lite stressigt nu. Dax att rappa på en aning. Tränade lite sakta gående med Nemo idag. Men jag har klickat när han gått i sidled tror jag. Så det var hopplöst ett tag. Men nu fick jag en snilleblixt! Provade vid en lång häck längs gångvägen. Det blev mycket bättre. Och han kunde tillåmed gå längre än vanligt. Jätte roligt ju! Wilma fick träna med musmatta. Det tycker hon är jätte roligt. Hon hoppar på den och ser helt tossig ut. Undrar om jag hinner spåra ett litet spår i morrn? Ett kort bara.... I morrn måste vi åka å handla och fixa en massa saker. Kanske gå på bolaget med? Kan ju vara trevligt när man är ledig å allt! Hade bra !

Av Kattis - 4 juli 2008 13:18

Håller på att tvätta och fixa. Oj vad det är skoj! Ska bli skita kul att åka till Öland på söndag. Emma,syrrans yngsta dotter fyller år också i slutet av veckan. Ska köpa nå't riktigt fint till henne. Måste köpa lite nya sommriga kläder också till mig själv. Husvagnen är städad så den är tipptopp fin! Nu kommer mina kompisar! Vad vi ska göra? Fika, det är vi bra på. Sen träna liiite med hundarna och snacka skit. Det sist nämda är vi också bra på!


Tjiiing!

Av Kattis - 4 juli 2008 11:39

Vi drog iväg till Knivsta BK i morse, jag Anna & Carina för att träna. Vi var på nå't vis lite omotiverade hela högen. Tränade rutan med matta i med Wilma och Nemo. Det gick bra, resten blev bara blaj! Körde några varv på agility planen med. Det kändes inget bra idag, kan ha att göra med perioden i månaden, vad vet jag. Känner mig jävligt irriterad. På vad? Ja, inte vet jag. Tyvärr hade Tonic fått klåda, stackars grabben. Så deras träning var också uppochner idag. Det vi gjorde bäst idag var att fika, det är vi alltid bra på! Näää idag ska vi nog tagga ner lite. Käka glass kanske? Min bästaste Jenny kommer på besök snart, alltid trevligt. Jag håller på att visa dem hur kul det är med klicker. Troja behöver lite nytänk i sin träning. Men det är svårt att förklara ibland, men jag får visa med mina jyckar. Nää nu är det bara på med kortbrallorna och ut och blända omgivningen med min bleka tjocka kropp!

Tjipp tjipp!!!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards