Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Kattis - 19 juli 2008 19:36

Vi har precis kommit hem från Fjällnora. Där var vi och badade med hundarna. Jag vadade lite också. Vattnet var jätte varmt. Nemo fick apportera dummie. Kastade några gånger åt Wilma också. Troja var jätte duktig för hon simmar inte. Men idag fick jag med henne en bit ut och hon kom på att hon faktiskt kan simma. Strålande. Hon följde med mig ut frivilligt och ville simma mera. Även Diezel fick plaska lite. Han lekte mest vid strand kanten. Med sin lilla pip leksak. Diezel har kartat på sig enormt mycket. Han följer glatt sin matte överallt. Bryggan var inga problem alls, kan man ju tänkas tycka är lite läskig. Nemo fick hoppa från bryggan ett par gånger. Han är hel galen i vatten och har inga hämningar över huvud taget. Nu är alla trötta och ligger huller om buller. Vi ska spela spel nu. Brainstorm heter det tror jag.

Av Kattis - 19 juli 2008 10:56

I går kväll träffade jag några av mina arbets kamrater för en liten öl kväll. Först satt vi på en ute servering. Trevligt värre. Men det var lite kallt när solen gick i moln. Sen traskade vi vidare till O'Connors. Njaa inte riktigt min typ av ställe. Det känns som om att det hade varit roligare hemma. Förutom att det var roligt att träffa jobbar kompisarna. Och att det var gott med öl. Nää mina gå på krogen tider är passerade känns det som. När vi kom hem vid elva tiden möttes jag av två glada filurer vid namn Wilma och Nemo. Nemo hoppade upp och pussade på sin matte och var jätte lycklig över att jag var hemma. Wilma skällde som en tok.


Wilma är för övigt återställd. Nu är hon sig själv igen och mår bra i sin lilla mage som återfått normal storlek igen. I natt drömde jag att hon var full med fästingar, varför drömer man någe sån't groteskt? Skit äckligt faktiskt.


Snart kommer Stefan och Jenny hit. Jag ska försöka övertala dem att vi ska åka och bada med hundarna. Det skulle vara så roligt tycker vi.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards