Alla inlägg den 25 juli 2008

Av Kattis - 25 juli 2008 20:30

Sen i måndags har jag bott i Fjällnora. Där har jag och hundarna varit på läger. Ett lydnads och bruks läger, klassIII, Elit, Högre Elit. Det är en dag kvar, det slutar i morgon lördag. Lägret hålls av Tomas Mohlin och Mia Dunder. Mia som jag för övrigt tränar för. Jag hyrde från början egen stuga. Men det hade blivit lite tokigt så det var en tjej som hade blitt utan stuga. Jag blev tillfrågad om jag kunde dela med henne. Jag sa ja. Och det var en väldigt trevlig tjej med en rottis. Men ärligt talat....det är lite sisådär att dela med nån man inte känner faktiskt. Nästa gång ska jag ha egen stuga helt klart.


Jag är helt slut idag. För att inte tala om hundarna. Det har varit fantastiskt roligt! Jag har fått en ordentligt skjuts i min träning. Är så otroligt taggad. Jag är säker på att vi om en tid gör våran debut i lydnads trean!! Vi har aldrig någonsin tävlat i trean!!!! Självklart ska vi tävla lägre spåret också så vi får det avklarat (bortlottad från Botkyrka tyvärr). Ja det finns så mkt att skriva.........men jag är så fasansfullt trött....så jag skriver mer i morrn.


I onsdags den 23/7 fyllde min älskade svarta tokiga flatte fyra år! Tänk vad tiden går fort. NEMO mitt hjärta!!!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards