Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Kattis - 18 juli 2008 12:03

Wilma har lyckats göra det hon ska. Så hon är lite piggare. Men hon känner sig väldigt vissen. Hon ligger nedanför trappen i solen och värmer sin lite frussna kropp. Så det går nog över, hon är ju på bättrings vägen. Jag har städat, äntligen färdigt! Det är så trist att göra det när lusten inte infinner sig. Vi har så ont om plats i lilla huset att jag inte vet var jag ska göra av saker och ting, det blir mest instoppade huller o buller i en massa skåp.

Nu ska jag vänta på att tvätt maskin ska bli klar sen ska jag åka in till stan och försöka inhandla en skjorta till Tobbe. Hur lätt är det da? Vi får se vad jag hittar på. Har inte tagit nån längre runda med Nemo idag. Ska göra det när jag kommer hem från stan. Sen får de klara sig utan mig i några timmar när vi är i stan och träffar kompisar. Alltid trevligt med en liten pub kväll!

Av Kattis - 18 juli 2008 08:26

Wilma mår fortfarande inte bra. Jag vet inte vad det är. Allt som hänt under natten är att hon kräkits lite. Hon mår illa, slickar sig runt munnen hela tiden. Jag avvaktar lite till. Sen åker jag till veterinären om det inte blir bättre. Hon vägrar gå när hon är ute. Kanske är hon förstoppad? Jag är trött, vill sova. Men det finns ingen tid att sova. Hela huset ser ut som ett bombnedslag. Jag måste städa idag. Ikväll ska vi åka in till stan och träffa mina jobbar kompisar. Vi ska ha en öl kväll. Hur kul känns det när hunden e dålig?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards