Alla inlägg den 1 juli 2007

Av Kattis - 1 juli 2007 14:39

Vi var på lite galej igår därför är vi lite sega idag. Men jag är ändå ganska piggelin. Men vi hade jätte trevligt. Och det blev ganska sent också....


När vi var ut på morgon promenaden i morse träffade vi på ett rådjur. Vi kom ur skogen och gick på en stig ner på en äng. Hundarna var lösa och gick precis före mig. Det är ganska högt gräs på ängen. Mitt framför nosen på hundarna står ett jätte gulligt rådjur och betar. Det tittar till på oss och skuttar iväg. Vad gör ni här? såg det ut att tänka. Wilma och Nemo reagerar inte ens. Kanske stod rådjuret för nära? Lustigt att de inte ens märkte när det skuttade iväg!


Nu ska jag ta med mig hundarna ut. Jo, just det! Jag köpte hund buren till bilen! Ååå vad den är bra. Jag är så nöjd med den. Det är en halv bur. Bra pris också. De är ju svindyra att köpa nya. Men Nemo tycker att den är lite......ja..konstig.. Den luktar annan hund tror jag för man hör sniffande ljud från skuffen när man kör, då sitter han och luktar väldigt ihärdigt på nåt ställe i buren...Sötnosen. Det enda son är lite synd är att Wilmas bur inte får plats brevid den. Men det gör det samma, jag sätter fast hennes bur i baksätet. Det går bra det med! Den är ju inte så stor.


Nu är det bara fem arbetsdagar kvar till semestern! I morgon ska jag och Nemo till veterinären. Hörs!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards