Alla inlägg den 12 juli 2007

Av Kattis - 12 juli 2007 14:07

Jag har inte kunnat sova inatt. Har fått en förkylning och jag har sån fruktansvärd rethosta. Så jag kunde endast sova ca 3,5 timma i natt. Ganska trött. Gick upp halv sex i morse. Då kom brorsan och hämtade mig och vi for iväg till djursjukhuset Albano med deras Troja. Troja gillar inte att vara hos veterinären. Nu är hon opererad och ska hämtas i morgon. Tyvärr blir hon nog aldrig helt frisk. Hon ska ändå få en rättvis chans att bli frisk. Vi får se hur det går, om det går, ingen vet idagsläget. 

Brorsan var jätte ledsen när vi lämnade henne  och när veterinären ringde efter operationen. Försökte att stötta så gott det gick.... Det går ju inte att beskriva hur mycket man tycker om sin vovve. Hur mycket de betyder för en, och det är ju så tomt hemma.


Medans Troja var hos veterinären och blev opererad hade vi ju inget att göra. Då var vi till Naturhistoriska och på Cosmonova. Allt för att få nåt annat att tänka på en stund. Det var trevligt, vi har inte varit där sen vi var pyttesmå. Det var kul att göra nåt sånt med brorsan.


Snart åker vi till Örsan, syrrans dotter fyller år. Wilma och Nemo ska få vara hemma idag. Ha re!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards