Alla inlägg den 16 juli 2007

Av Kattis - 16 juli 2007 18:57

Idag var första dagen på Thomas Mohlin lägret i Fjällnora. Jag är totalt slut. Vi har haft en jätte rolig dag. Mest teori denna dag men på eftermiddagen hade vi lite övningar i grundlydnad. Nemo var duktig. Alltihopa video filmades. Så det blev en trevlig filmvisning sen. Jag fick beröm för "paragrafläsningarna" av Thomas. Det värmde, kul att nånting e bra! Det är inte så lätt som man kan tro att göra rätt....

I morgon ska vi börja med några moment. Bla fotgående och läggande. Det är trevliga läger kamrater och trevliga hundar. Och jag längtar redan tills i morgon. Hoppas bara att det blir svalare väder. För idag har det varit på tok för varmt att träna hund.


Wilma ska få följa med i morgon. Hon fick vara hemma idag eftersom jag inte riktigt visste hur dagarna såg ut. Wilma har varit med husse hela dagen. Det tycker hon är bra. Men i morgon ska hon få vara med!

Thomas är fantastiskt duktig, ett riktigt proffs!! Nu ska vi gå ut på en prommis!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards