Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Kattis - 18 juli 2007 18:46

Det är länge sedan jag fick ut så här mycket av att träna hund, det har faktiskt ALDRIG hänt. Jag är helt såld!!!! Thomas lovade ju att inkallande med ställande skulle fungera. Och det gör det! Det fungerar... Jag fick till ett ställande som jag inte sett förr. Jag skrek rakt ut av glädje. Han fullkommligt TVÄRNITAR. Tårarna kom till och med. Snacka om fullträff. Jag måste vara tokig kan man tycka. Men det är ju det här som gör att det e så sablans roligt! Självklart är momentet inte färdigt, men vi är ju där, nästan i mål.


Vi har gått igenom flera moment idag också. Det är så mycket och jag gissar att jag har glömt det mesta när läger veckan är slut. Men ändå kommer jag att ha med mig en massa bra saker i bagaget. På lördag ska jag och Nemo presentera ett klass 2 program. Som ska video filmas och bedömmas. Lärorikt men nervöst. Herre jisses! Vet knappt villka moment det är. Nu måste jag genast läsa på!! Wilma har också tränat lite idag. Med Ulrika, det tyckte hon var roligt. Fy sjutton vad jag är trött. God Natt!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards