Alla inlägg den 3 november 2007

Av Kattis - 3 november 2007 22:11

......så många steg blev det i dag. Inte mycket. Men Nemo har varit lite, lite låg idag. Så vi har tagit det lungt. Har precis nyss kommit hem från syrran. Åt jätte smaskig fisk soppa, kladdkaka och massor av godis! Wilma och Nemo var med. Men de fick ligga innanför kompostgallren, eftersom Wilma inte är helt hundra med barnen. Men det är bra för dem att ligga där. Då kan det ligga och titta i lugn och ro eller sova en stund om de vill. De fick lite "allahelgona" snask i form av små köttbullar.


Spinningen var toppen. Ett baspass. Jobbigt som sjutton.

Hoppas att det blir fler steg i morgon på "räknaren"...


Nu ska vi sussa. I morgon är en ny dag.

Av Kattis - 3 november 2007 12:16

Gissa om hundarna blev jätte glada när vi gick morgon rundan vid sju tiden i morse. Ja, vi gick upp då, syrran ringde och väckte oss...

Nemo tassade ner från trappen och försiktigt ut i snön. Hans ögon var jätte stora. Sen trippade han runt lite och sen lade han sig ch rullade och gick med hela huvudet under snön. Kul de e me snö! Wilma satt en stund på trappen och tyckte till en början att det bara var äckligt blött och kallt. Men när vi började gå kom hon efter i mycket hög hastiget. Hundarnas dagliga brottningsmatch de brukar ha blev på gräsmattan i snön.


Vi var ut över en timma. Det gjorde Nemo jätte trött.

Sen bar det iväg till spinningen. Det var ett bra pass idag, skita bra musik. Syrran och jag passade på  att styrketräna lite efteråt. Det är härligt! Provade två nya apparater idag. Ja. det finns så mycket konstigt på gym.


När jag kom hem hade Tobbe städat! Gissa om jag blev glad då ra! Det var verkligen snällt av honom, men han är väldigt snäll min Tobbe. Nu ska jag hänga tvätt och sen ska vi göra oss iordning och dra iväg till Örsan, till syrran. Ska passa på att äta mycket snask idag tror jag..............

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards