Alla inlägg den 29 november 2007

Av Kattis - 29 november 2007 18:08

Håller på lite lätt med hålla fast träningen. Han håller och jag rör lite försiktigt på apportbocken. Det går rätt bra. Han håller fast ordentligt! Men han är super taggad. Och eftersom han vet att det vankas köttbulls karameller så dreglar han som en tok. Så nu ligger apportbocken på tork!

Wilma fick även hon träna på att hålla fast. Undrar hur det kommer att gå med Nemos apportering....är lite orolig att det inte ska bli bra....Ähh det e ju bara att köra på!


Dessutom hinner jag inte träna nåt själv denna vecka. I måndags blev det spinning. Men inget mer. Fanken, jag går nog upp allt snart igen. Nää nu är jag negativ igen.


I morgon ska jag nog åka till min favvo affär, hundaffären. Måste handla lite prylar. Bl a koner, jag kan inte hitta dem nånstans. Nu ska vi gå ut en stund. Hoppas att det slutat regna för en stund. Wilma blir så väldans frussen när det regnar. Hon tar sig fram i sakta mak, stel som en pinne och ser helt förstörd ut när det är dåligt väder. Hon har det jobbigt ibland.


Sen ska vi fortsätta med hålla fast träningen. Undrar om det skulle gå att lära Wilma att hålla fast en varmkorv? Tänk om hon kunde apportera små korvar? Nää, det blir nog på tok för jobbigt för henne. Hon skulle svälja dem på en gång. Hela, utan att ens blinka. Synd, det hade varit lite kul annars.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards