Alla inlägg den 16 november 2007

Av Kattis - 16 november 2007 19:50

Den här dagen har varit helt upp och ner. Skit konstig. Märkligast i mitt liv faktiskt. Men jag har funderat mycket på hur jag är. Hur är jag? Idag har jag tänkt mycket på hur jag är. Hur jag hanterar saker. Oväntat. Har lärt mig mycket om mig själv denna dag. Blev överraskad över att det är positiva egenskaper jag lärt om mig själv. Jag har faktiskt några sådana.


Tack! för att jag har blivit utvald att leva mitt liv. Tack för jag blivit den jag är. Fy fan vad jag är glad att jag är jag. Har så mycket rikedomar som jag är värderar högt. Rikedomar är inte pengar för mig. Nä det är nåt helt annat som för de flesta andra. 

Idag blev det djupt i bloggen. Men jag har fått mig en tankeställare idag. En riktig tankeställare. En gigantisk sådan.


Nu orkar jag inte mer nu måste jag ta en paus och sätta mig framför tv:n en stund!





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards