Alla inlägg den 18 november 2007

Av Kattis - 18 november 2007 20:27

Och vi ska snart sussa kudde. Wilma och Nemo får sova i vår säng. Jag tycker det är så mysigt. Det tycker Tobbe också. Men de ligger nog mest och sover hos oss nu för att det är lite dragit på golvet. Dessutom är det ju så skitigt ute i dag så hundarna har fått lite badning av sina små kostymer. Nemo är väldigt nöjd med sin svarta kostym. Wilma har gång på gång rullat sig i äckliga ting och tycker nu att det är bortkastat. 


Jag har talat om för min sambo att han är bäst i hela min värld! I hela världen. Det behöver bra sambosar höra ibland. Varför jag sa det? Jo, jag tyckte han behövde höra det idag.

Nu ska jag göra nåt vettigt!


Av Kattis - 18 november 2007 09:55

I morse försökte jag träna lite med hundarna. Men allt blev bara uppåner! Nemo kunde inte krypa utan gjorde istället små skutt som som var bland det roligaste jag sett! Det var ett tag sedan vi tränade så då kan det ju tänkas bli lite kortslutning. Wilma däremot kröp jätte fint, men på tok för fort! Hon kan till och me krypa i små cirklar om det belönas med karameller!


Skulle på spinning idag, men jag ska skita i det, har inte någon ork och dessutom har jag så mycket att göra.

Vi får se vad vi hittar på, det visar sig!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards