Alla inlägg den 11 november 2007

Av Kattis - 11 november 2007 21:22

Idag är det ju fars dag. Så vi åkte hem till mina föräldrar en stund på eftermiddagen. Träffar dem inte så ofta. Pappa fick trisslotter och tårta av oss. Mamma hade bakat bullar som framför allt jag och brorsan åt många av. Mamma är fantastiskt duktig på att både baka och laga mat! Konstigt att det inte gått i arv till mig, kan varken baka eller laga mat, det blir bara konstigt.Synd att de inte vann så mycket på lotterna. Vore skoj om de blev miljonärer! Men icke...

Wilma och Nemo tycker om att åka till mina föräldrar. Särskilt Wilma. Mamma tycker att lilla Wilma är så gullig, och som de flesta gulliga hundar vet så kan man tjäna ganska många godis bitar på det. Att vara lite charmig är ju inte heller fel. Nemo försöker han med, men det ger inte samma resultat. Men han får karamell han med.


Har varit lite seg idag. Men ändå gjort nytta, (21 496 steg). Hämtade hem min sambo från ett party inatt. Jätte kul. Han hade haft väldigt trevligt. Det märktes eftersom han hade druckit ganska många öl. Då har det en tendens att bli väldigt trevligt!


Nemos mun är bättre men inte alls bra. Fattar inte hur hålet han har i käken ska kunna läka ihop. Det är bara så äckligt! Brukar inte vara känslig, men det här e snuskigt.


Har fortfarande svårt att sitta här vid datorn sen jag fick en spindel på mig. Det var så äcligt så det finns inte ord som kan beskriva det. Tittar hela tiden på golvet och på mig själv att det inte sitter en sån där nånstans.


Nu står Nemo och trampar brevid mig. Han är jätte hungrig, ska få medicin och kvälls mat nu. Sen ska vi sova!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards