Alla inlägg den 19 november 2007

Av Kattis - 19 november 2007 15:23

Idag var det ett nervöst återbesök hos veterinären för mig och Nemo. Men det gick jätte bra.


NEMO ÄR FRISKFÖRKLARAD!!!!!!!


Jag storbölade och gav veterinären en jätte bamse kram. Nemo apporterade hennes stetoskop och tänkte att nu är det nåt kul på G! Undrar hur det gick med den mojängen???

Tänk att allt detta slutade gott ändå. För ett halvår sen var jag så säker på att han inte skulle överleva detta. Nu ska vi fira. Han ska få ett grisöra, det var just ett halvår sedan han tuggade på ett sånt. Jag ska boka in en massa träningar och sen ska jag njuta av varje minut vi får tillsammans. Jag är så glad att inga ord kan beskriva känslorna.


Wilma lider fortfarande av Avund-sjukan. En smärre åkomma som hon nog aldrig blir fri ifrån. Hon måste fortfarande äta en liten dos låtsas-medicin varje dag.......


Sen har det hänt andra skojiga saker som gör mig så glad. Fy fanken vad jag känner mig lyckligt lottad!


Hare bra alla vänner!




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards