Alla inlägg den 24 november 2007

Av Kattis - 24 november 2007 12:44

Dagen efter är det idag. Dagen efter festen. Jisses vad vi hade kul. Drack inte själv, bara en öl. Resten av kvällen blev det vatten. Tobbe drack allt annat än vatten. Tänk att det är så jäkla svårt att gå hem när killar börjar dricka! Nää, då ska de bara ta en till å en till å en till och snart ska vi gå hem...bla bla bla... Höll på bli tokig på han!

Tänkte ju på hundarna son varit själva på tok för länge.


När vi kom hem vid ett snåret möttes jag av två glada filurer innanför dörren. De var så glada att de visste inte vad de skulle ta sig till. Nemo trodde nog att han blivit nästintill övergiven. Wilma hade precis tänkt kontakta nån hund organisation för ett omhändertagande eftersom inget foder blivit serverat vanlig tid! Det blev en natt promenad med hundarna. båda två sov PÅ mig när vi skulle sova. De var nog oroliga att jag skulle försvinna igen.


Ikväll ska vi till brorsan i Tärnsjö. Självklart får Wilma och Nemo följa med dit. De har ju grisar. Hoppas att hundarna får träffa några rosa små grisar. De är himla trevliga, grisar alltså. Sociala djur. Men de luktar så satans illa. Och villket jobb det är att ta hand om allihopa!


Trots att jag inte drack så mycket igår så känner jag mig seg idag. Det är nog mest för att det blev så sent.


Har ju inte tränat på länge med Nemo. Så idag skulle jag ta fram rutan konerna. Och så skulle jag ha ett halsband för att träna framförgående. Men

till min stora förvåning har jag upptäckt att mina tränings grejjor är spårlöst borta! Fattar inte vart de tagit vägen. Nemo har bara ett halsband eftersom jag endast använder retriever koppel eller inget alls. Borta! Blir förbannad på mig själv. Alla braiga "inkallandemedställandebollar" är även de försvunna. De är bra bollar som jag bara använder till det. Vad ska det bli av mig när jag blir stor?  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards