Alla inlägg den 8 november 2007

Av Kattis - 8 november 2007 20:54

Nemo vilar en stund. Tur att det finns mjuka kuddar i mattes säng!

Av Kattis - 8 november 2007 20:51

-Matte menar nog att jag ska vara i byttan! Blir det bra såhär då? Ganska obekvämt.....


Efter ett tag fick Wilma spunk i lilla huvudet och då blev det såhär istället. Gissa om jag skrattade! Tårarna rann och magen värkte av skratt! Hon prövar sig fram tills det blir rätt.....

Av Kattis - 8 november 2007 20:47

Wilma kan städa. Ett trix vi inte gjort på länge. Det går ut på att lägga leksaker och annat smått i en bytta. Då kan det se ut såhär.........

Av Kattis - 8 november 2007 17:11

Nemo mår si så där idag. Han är inte sig själv tycker jag. Dessutom blöder det i hans mun, men bara lite. Trist. Men det måste ju läka nån gång. Han äter och är lite busig med Wilma, annars sover han. Det blir inga lång promenader nu. Delar på dem. Jag går en sväng med Nemo och sedan en lika lång med Wilma. Då får de halva motionen och jag får hela. Nemo måste ta det lite lungt ju. Wilma och jag hinner med varann bättre när vi går själva. Det är mysigt att gå ensam med henne. Oftast går jag med båda samtidigt eftersom tiden inte räcker till.´


Åkte hem lite tidigare från jobbet idag.Har precis sprungit fem kilometer i spåret med Tobbe. Det gick bra och kändes inte alls jobbigt idag. Stegräknaren står på 18 000 nånting. Lite mer hinner det nog allt bli.


Just nu ligger Nemo brevid mig på golvet och slickar på stereon. Hungrig kanske? nää snarare har han tråkigt, det är ju tråkigt att vara sjuk. Men det är bra att han har tråkigt för det visar ju att han är lite frisk ändå. Vi ska gå ut nu.


Wilma och jag är inte oense idag. Vi ska nog gosa framför tv:n resten av kvällen. Jag och mina guldklimpar!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards