Alla inlägg den 25 november 2007

Av Kattis - 25 november 2007 17:47

...i bilen. Bilden är nåt år gammal. Vi var på väg hem från Örebro. Vi var så trötta och skrattade hysteriskt. Så som bara vi kan. Så där som man gör åt allt och ingenting och inte kan sluta garva. Guud va de e kul och vad jag saknar det! Hur som helst så när vi satt där i bilen och jag vände mig om så satt han där, Nemo. Han satt och sov! Tänk att det inte finns någon som kan få mig att skratta så som han!! Hans näsborrar ser ut att vara gigantiska....

Av Kattis - 25 november 2007 17:44

Av Kattis - 25 november 2007 16:17

Hittade tillslut en del av träningsgrejorna. De låg i min bil. Har inte vant mig vid att ha bil ännu, trots att det snart gått ett år sen jag tog körkortet. Som sagt, hittade en boll och halsbandet men konerna är borta. Får väl köpa nytt. Blää vad det känns onödigt.


Idag tränade jag med ett gäng här hemma. Det var skoj. Det blev mycket träning av hundmöten. En av voffarna hade svårt med det. Trots att Nemo är ok så är det ju bra träning, alltid. Eftersom jag hittade halsbandet så tränade jag och Nemo lite framförgående. Och det gick hyffsat. Dessutom slutade jag när han gjorde det som bäst. Bra av mig va! Vi fick impa lite också genom att visa lite grejjor. Det gick sådär, men de tyckte att -WOW! Shit, as coolt! Ganska fint! Det värmer att det ser bra ut åtminstonde.


Fick lära mig nåt nytt idag. Det används fortfarande stackel halsband i landet. Är inte det förbjudet? Blev illa berörd när jag fick höra detta. Fan! Har inte människor mer innanför pannbenet? Jag kan inte för mitt liv förstå att vissa tycker det är ok. Kan nån förklara detta för lilla mig som är så väldigt okunning inom området? Fattar noll.


Håller på att laga mat tillsammans med Tobbe! Vi ska idag äta potatis gratäng och lite annat smått och gått. Och framför tv:n i kväll ska jag äta ostbågar och choklad. Ha det!

Av Kattis - 25 november 2007 11:03

Efter mina tränings grejjor. Blir galen tror jag. Fattar inte vart de är nånstans. Jag ska ju träna för Mia på onsdag. Jävla skit! rent utsagt. Sånt här gör mig galen. Det är inte meningen att det ska gå bra för mig.


Båda hundarna blev jätte glada idag när vi gick ut. SNÖ!! Nemo gjorde jätte många fina snöänglar. Wilma sprang som en liten toka i snön. Nu ska vi snart träna med Ida. Det ska bli roligt. Nemo är lite små intresserad av hennes kelpie tik Molly. Han tycker att hon är dunder fin!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards