Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Kattis - 13 juni 2008 19:30

Det har varit en rolig dag idag. Särskilt efter att jag och Tobbe var iväg och shoppade kläder. Jag hittade massor av kläder. Hur mycket som helst. Men bananerna räckte inte till riktigt! Men det blev lite iaf. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig ändå. Men nu har jag nåt att välja på åtminstonde. Helst vill jag vara hemma med Wilma och Nemo i morrn. Men självklart vill jag träffa släkten med. Mitt dåliga samvete.....att hundarna inte får göra nåt på hela dagen spökar lite. Vi åt pizza idag. Gott. Ska äta choklad också, det är ännu godare. Tänk att det är lika härligt varje gång det är fredag.


Idag fick jag en blomma. Av Tobbes stora systers son. Han är lite över tjugo. Låter ju fint att få en blomma bara sådär.......och det är det...men....saker är den att han just nu är aspackad och jag tror han snott blomman nånstans. Den var jätte fin. Han har inte bott med sina föräldrar sen flera flera år tillbaka. Han tragglar med många känslor tror jag. Just nu tror jag att han partajar lite för mycket. Inte utan att man blir orolig. Jag mötte honom i spåret här omdagen. Han frågade om han fick göra mig och hundarna sällskap på vår promenad. Självklart tyckte jag! Jag frågade hur han hade det på jobbet och vad han ville bli när han blir stor. Det gjorde nog honom glad att jag frågade tror jag. Vi samtalade en hel del på promenaden. Det var fint att jag fick en blomma.



Av Kattis - 13 juni 2008 06:08

Sov lite längre än vanligt idag. Tyvärr drabbar det hundarna som får gå kortare pomenad på morgonen. Wilma tyckte att det var bra för hon var tröttare än jag i morse. Nemo var inte trött alls han har gått omkring med sin plysch kisse i munnen sen halv fem i morse. Han e rolig han.... Idag är det fredag. Vi ska på kalas i morrn och jag har fortfarande inget att ha på mig. Jag är i en lite bättre period och känner mig inte lika ful och fet längre så kanske hittar jag nånting att ha på mig. Tobbe och jag ska åka ikväll och försöka handla kläd. Så trist att inte hitta något, alltid samma visa. Idag är det åtminstonde fredag-alltid nåt! Får se hur den här dagen blir med allting.......

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards