Alla inlägg den 18 juni 2008

Av Kattis - 18 juni 2008 21:40

Jag gillar över lag inte sport, med undantag för hund och viss häst sport. Det kallar jag sport! Men nu är det ju boll sport på tv:n. Och det är faktiskt lite kul. Men bara lite. Nu har ju motståndarlaget gjort ett mål...inte så roligt. Hoppas vi vinner. HEJJA HEJJA!!!!!


Nemo är mig hack i häl hela tiden, då menar jag hela tiden. Han skulle helst villja vara på mig tror jag. Tyvärr är han lite uttråkad för hans matte har inte någon direkt tränings motivation. Han putsar på mig, buffar glor och vill som sagt vara näääära...Stoppade fickorna fulla med köttbullar och klickern fick följa med också. Sen begav vi oss ut på tomten. Började med Wilma. Nemo fick ligga plats under tiden. Läggande och ställande under gång. Vad gör hon inte för käk?! Sen när det var Nemos tur var han totalt överladdad, han stod och hoppade jämfota rakt upp i luften framför mig. Sen snurrade han runt minst två varv av iver! Han fick också träna inkallande med ställande. Får till jäkligt snabba ställanden när han är så här uttråkad. I morrn ska jag skärpa mig och träna lite mer med dem. Varför blir man så trött av att jobba? På nåt tråkigt vis så finns ingen ork periodvis..


Nu har nog det andra laget gjort ett mål till,det går nog inget bra för det svenska laget. Gud vad synd. Nu ska jag sussa. Natti natti igen...

Av Kattis - 18 juni 2008 20:02

Ja gräs kan ställa till det. Vi har varit ut på en liten runda. Mina hundar äter rätt så mycket gräs, vet ej varför....Men attans vad jobbigt det blir när de ska göra nr 2. Fattar inte varför de ska tugga i sig allt gräs. Har beställt lite kläder på nätet. Ska bli kul att se hur jag ser ut med dem på sen.... Lite tunikor. Tycker jag är jätte snyggt. Snyggaste plagget faktiskt....om man ser ut ungefär som det gör på bilden.....troligen inte. Min kropps form liknar mer ett päron. Eller nån slags konstig frukt. Kiwi är jag nog mer lik, lite halvrund & hårigt liksom. Nu är jag tvär slut. Ingen Tobbe hemma...väldigt tråkigt faktiskt..... Undrar om jag ska käka lite snask nu??? Natti natti............


Av Kattis - 18 juni 2008 17:42

Ja nästan iallafall. Jag och hundarna är själva idag. Vi ska ha myspys. Tobbe är på Flurran. Han ska tillsammans med en massa andra grabbar kolla på matchen ikväll på storbild. Säkert skit kul, ingen Whisky bara....nää han dricker nog aldrig mer det...blev så krasslig sist. Jag vet inte vad jag ska göra. Eller jo det vet jag, har alltid sju miljoner saker att göra. Men jag vet inte vart jag ska börja så då blir det ingenting gjort istället. Typiskt mig. Ibland blir jag irriterad. Idag när jag åkte hem stannande jag på affären. det var en ganska låååång kö i kassan. Före mig var det två äldre damer. De bevisade att damer inte alltid kan prata och tänka samtidigt. Den ena stod och betalade och den andre stod vid sina redan betalda varor och skulle väl packa ner dem i påsen. Men båda två stannar liksom upp och pratar.... När det är jätte lååååång kööö!!!!!! Hur mycket folk som helst! När tant nr två betalat sina varor går hon och ställer sig och pratar med den andre, istället för att packa ner sina saker. Näste kund på tur får sina varor upptryckta i ett hörn längst upp på bandet. Den packade snällt ihop sina varor och tanterna står och jiddrar om nån jävla bok! Sen var det min tur. Och då började tanten packa sina saker i sin medhavda tyg påse. Mina varor hamnade på samma ställe som den förre kunden. Irriterat packade jag mina saker. Precis när jag packat klart har tanten också packat klart. Vad händer, jo då stannar tanterna mitt ivägen och mitt i dörröppningen och fortsätter kackla! Då kände jag att jag började bli röd i ansiktet. Sen tänkte jag att det är så töntigt att bli irriterad över en sån skit sak. Men jag tycker man kan ta hänsyn. Och tanterna var inte panchisar ens. Det är ju annat om man är modell äldre. Så de går liksom inte att skylla på det. Ähh strunt samma, snart är man väl likadan själv! Jag trängde mig förbi och for vidare. När jag kom hem hade jag fått massa skoj post. Nu ska jag ut med hundarna, kanske ska jag läsa mina mail, det var länge sen.... Lite mysigt att vara hemma själv....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards