Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Kattis - 21 juni 2008 22:10

...ja Wilma gillar att slappa. Det är mysigt att ligga på husses mage i soffan och bara softa!

Av Kattis - 21 juni 2008 19:27

Har städat bilen lite. Meningen var ju at jag skulle städa bilen en gång i veckan......nu har jag haft den typ en månad och endast städat den en gång tidigare. Tobbe tycker att jag ska städa den ofta, men den är ju inte ens smutsig tycker jag. Men han är envis och det är han med rätta! Nu när jag har bur till hundarna blir det inte så smutsigt. Attans vad mycket hund prylar jag har, i bilen! Alla möjliga saker. Hur som så blev det ordning på sakerna. Köpte en ny plast låda med lock tidigare idag när jag och Tobbe var in till stan. En låda som jag har i baksätet med tränings grejjor i. Apporter, bollar ja ni vet allt sånt. Damsög ur hela bilen. Plockade ur hundburen i bak för att komma åt överallt. Känns bra att ha det gjort. Men jag måste putsa inredningen också tycker han jag bor med...Pust stånk stön! Gör det sen.....


I dag hittade jag en rolig sida på nätet. Där kan man göra egna dekaler till bilen. Jag har beställt en sån. Man får hitta på en egen text, välja färg och teckensnitt osv. Tänkte skriva nåt fyndigt men det gick inget bra.......är inte så påhittig. Men jag kommer att visa sen hur det blev. Då får jag ju tillfälle att fota min röda volvo igen......Kul grej tycker jag som är lite hund pryls galen. Onödigt? Ja helt klart, men varför kan man inte få vara lite onödig ibland.

Av Kattis - 21 juni 2008 12:50

Vi gick jätte långt i morse. Tre timmar blev det på nya vägar. Intressant var det att gå på nya ställen konstiga kalhyggen och kringel stigar! Hundarna tycker det är jätte kul att upptäcka lite nytt! Men det blev längre än vad jag trodde och vi kom inte alls dit jag hade tänkt från början, men det är bara roligt! Hundarna passade på att svalka sig i ett vattenhål i skogen. Wilma tog sig ett dopp med! Nemo doppade huvudet och letade spännande grejjor på botten.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards