Alla inlägg den 30 juni 2008

Av Kattis - 30 juni 2008 21:06

Känner mig hyffsat pigg, kan det vara för att det är sista veckan innan semestern? Kan va så faktiskt..... Vi åker ju till Öland på söndag. Ska bli jätte roligt. Hoppas att det blir så roligt som man önskar att det ska bli. Inte bara en massa värme så att man inte orkar göra nå't med doggsen. Men lite sol skadar å andra sidan inte heller. Kanske blir man annat än ipren vit till hudfärgen?? Vi åkte till min ena brorsa nu på kväälen. De bjöd på mat o fika. Det var jätte gott. Pontus är sååå liten och så söt. Vi satt och snick snackade om ditt och datt. Syrran och hennes familj var där med. Men inte deras äldsta son Viktor. Han var visst hemma med en kompis. Vårat största problem är hur vi ska blogga på semestern... Syrran, ja brorsorna med, är blogg beroende precis som jag. Knäppt ju! Sen klippte jag klossingarna på Mathilda och Emmas marsvin. Kim och Sacky. Men det var inte särskilt långa.  Nästa år planeras det visst semester för fullt, och jag hoppas verkligen att vi hänger på då. Det vore så kul. Säger jag som inte ens har påbörjat min första husvagns semester nånsin....

Hundarna har mest fått mycket motion idag, inte särskilt mycket träning. Jag provade att lägga musmattan i rutan, det funkade jätte bra. Wilma är super duktig, hon hoppade som en tok på musmattan! De är så häftigt att se hur de tänker ut vad de ska göra. Rätt var det är minns de inte vad de skulle göra.......men kommer på det efter en stund igen. Sen fick Nemo krypa lite. Det gick bra, provade vänster svängar , svårt men det ska nog ordna till sig. Tog en kvällsrunda nu på kvällen. Mellan skurarna kan man säga, det började regna när jag närmade mig hemma. Wilma badade i skogen i ett vatten hål. Hon är lite tokig, hon brukar ju inte bada. Hon ska förresten till Madde och bli fin i morrn!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards