Direktlänk till inlägg 28 juni 2008

VÄCKTE BRORSAN!

Av Kattis - 28 juni 2008 10:14

Ringde brorsan för att höra vad han ska göra idag. Tyvärr låg de och sov, känns taskigt att väcka dem. Tyvärr lyckas jag med det ganska ofta. Sorry!

Vi ska åka in till stan en stund. Jag känner mig hel seg idag. Men det blir nog bättre om ett tag, råkade sova till nio ju.... Tobbe åkte halvfem i morse. Han skulle till Storvik och tävla med bilen. Han var ut med hundarna då så att jag skulle få sova lite längre.


Satt just och gosade med Nemo. Två fästingar till hittade jag. På benet. Fästing medlet har nog inte börjat verka än så "långt ner". Urs vad jag tycker illa om dem! Idag ska jag memorera in treans moment i mitt lilla huvud och sen ska jag börja träna! Tänk om vi klarar trean OCH lägre spåret i höst? Tjohoo vad det skulle vara roligt!

Tjing!

 
 
Grisfarmarn

Grisfarmarn

28 juni 2008 20:59

Heller fyran o högre spåret?...

http://grisfarmarn

 
Ingen bild

sussi

28 juni 2008 21:11

Vad du är duktig med dina hunda så ambitiös önskar jag hade hälften av din ambition
kram syster

 
Ingen bild

Kattis

28 juni 2008 23:26

Men du Grisfarmarn! För att tävla högre klass måste man först klara den lägre klassen och det har vi inte gjort. Någon fyra finns inte, det heter ELIT klass. Det ru! Kram på er!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kattis - 17 juli 2013 13:27

...........nästan ett år sedan jag bloggade! Just nu har vi semester. Helt underbart. Varje dag har det varit fullt upp, men inte idag. Fullt upp innebär mest hundträning faktiskt. I vintras gick jag en lydnads kurs med Eos hos E&T. På den kursen gic...

Av Kattis - 29 september 2012 09:04


..........börjar min lilla flatte bli lite större. Han är nu lite över fyra månader och börjar faktiskt bli en stor kille. Han är hur go som helst. Vi tränar på både med vardags bestyren med allt vad det innebär, lite lydnad, och vi har just provat l...

Av Kattis - 16 augusti 2012 06:36

För snart tre veckor sedan hämtade jag hem min valp. Han har fått namnet Eos. Jag har lite kass fantasi, men det är ett fint namn. Det har gått bra det mesta sen han kom hem. Han har haft lite trasslig mage, men det har löst sig. Nu mår han toppen oc...

Av Kattis - 4 juni 2012 19:06


I går gick Nemo och jag vårat tredje öppenklass spår. Likaså min syster Sussi och hennes cocker Mio. Vi fick båda två våra sista ettor. Tack gode gud! Flera har sagt att det är enkelt, men jag håller absolut inte med. Är väldigt glad och stolt över N...

Av Kattis - 15 maj 2012 20:38

Tiden går så fort. Min blogg innehåller inte så många nya inlägg. Vi tränar inte så mycket lydnad just nu jag och Nemo. Ska inte göra det heller, vi nöjer oss med att träffa gänget för träning en gång i veckan. Äntligen är vi igång igen. Men jag vill...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards