Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Kattis - 3 mars 2008 18:01

Ja då var det vinter igen då. Fy vad besviken jag blev på den här dagen, på vädret alltså. Det är så vansinnigt kallt ute trots varma kläder och mössa och vantar! Nu måste det bli vår! Jag fortsätter mitt bästa på hundarnas vardags lydnad och tycker själv att jag är  noga. Nemo är redan bättre när vi möter andra, han kan hålla klaffen. Och han stannar till och tittar på mig när det kommer andra jycker som för att fråga.... Men det är säkert bara nyhetens behag. Wilma tar åt sig när jag läser ramsor för Nemo. Det är inget bra, hon tycker det är jobbigt. Måste nog gå en och en med dem ett tag. Kul, hur hade jag tänkt hinna med det då? Det får gå, det gick ju förut.


Nu tänker jag fråga er som läser min blogg en sak. Tycker ni att jag ska fortsätta tävla tvåan och försöka ta LPII? Funderar fram och tillbaka om vi verkligen ska det eller ej. Just nu känns det som om det kvittar. Samtidigt skulle det vara skoj. Men å andra sidan så gör det ju detsamma. Hjälp! Vet ingenting just nu. Vad ska vi göra, hur ska vi göra? Vad tycker ni? Ska jag satsa på annat?

Av Kattis - 3 mars 2008 06:19

När vi begav oss ut på morgon runda strax före klockan fem i morse så var det vitt på backen. Trist, det har ju varit så härligt vårväder nu ett tag. Men det är ju bra att det är lite snö, så vi får lite vinter. Dessutom blir det ju lite ljusare när man är ute och knatar tidigt på morgonen. Sen var det inga fler fördelar tror jag..


Nää nu är det dags för morgon bestyren och sen är det dax att åka till det alltid så roliga arbetet...............................

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards