Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Kattis - 4 mars 2008 18:08

Idag lyckades jag sticka hem lite tidigare från jobbet, började tidigare. Så jag han gå ut i skogen med hundarna en sväng. Grannens hund höglöper så det är smaskigt kiss både här och där. Men jag är noga nu. Inget går mig förbi! Det blev många ramsor den här dagen. Tränade lite med Wilma på en stor gräsplan. Inkallande med ställande och läggande under gång. Hon är så duktig å pluttig och gör sitt allra allra bästa....för man vill ju inte gå miste om karamellerna. Tänk om Nemo hade hennes ställanden och lägganden. Hon är snabb som blixten. Gjorde sen två tre lägganden med Nemo. Det gick bra. Då var han ivrig när lilla Wilmisen fått vara med matte å gjort skojiga saker. På torsdag är det dax för träning igen. Träning för Mia alltså.

Gjorde lite trix med Wilma med. Hon är bra på trix. Hon kan ju både ditt å datt. Har lärt henne att krypa på sistonde. Hon kan krypa super snabbt! Men hon kan absolut inte krypa fot, det fattar hon inte. Me om jag står framför henne och säger "kryp" då kan hon krypa i cirklar runt mig. Tänk vad konstigt det blir ibland.

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards