Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Kattis - 28 mars 2008 21:59

Efter jobbet åkte jag och Tobbe till Surahammar. Där var vi och tittade på en bil. En Audi. Jätte fin. Tobbe tyckte om den och beslöt sig för att köpa den. Föreslog att jag ju kunde ha den...men nej så skulle det inte bli tydligen. Det var långt till Surahammar, herrejisses. När vi skulle åka hem körde jag dessutom fel, jag är helt dålig på att köra bil. Men jag är stolt som en tupp över mitt körkort. Och ser det fortfarande som en otrolig lyx att stuffa runt i bilen! Självklart var Wilma och Nemo med och köpte ny bil. Det blev en sisådär halvtråkig dag idag för hundarna, mest bilåkande. Bilen är grön för övrigt.... Nu ska jag nog sussa. I morgon ska vi åka till brorsan. Han fyllde ju år i veckan. Men vi blev ju magsjuka så vi kunde inte fira honom. Men i morgon ska jag och Stefan, min yngsta storebror, åka till honom en stund. Natti natti!!!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards