Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Kattis - 27 mars 2008 20:39

Nu ikväll har jag haft träning med Mia och våra tränings kompisar Veronica och Visa. Förklarade för Mia att jag faktiskt inte vet vad vi ska träna på idag. Hon föreslog en genomgång av appell lydnaden. Bra! Så fick det bli. Å käre nån! Nemo gick som en klocka idag. Underbara tossiga hund! Han var super laddad och det gick jätte bra. Så kuuuul! Vi fick i uppgift att träna halter pga sneda sättanden. Och sen ska vi träna mycket mer på framförgåendet. Annars ser det ju bra ut! Veronica och Visa tränade rutan idag. Efter träningen hade vi teori. Det var skoj. Vi drack kaffe och jag pepprade Mia med frågor om spår och sånt. Hon har som tur är svar på allt. Fick lite ideer om hur jag ska lägga mina nästkommande spår till Nemo. För att få honom mer intresserad av spåret. Ritade och skrev på en liten lapp, hoppas jag fattar vad jag har plitat ner....Rapport kommer senare när jag har provat spåra. Det blir förhoppningsvis i helgen. Wilma fick vara hemma idag. Hon har gjort braiga saker med husse. Saknade henne. Men det är bra att hon gärna är hemma ibland för då kan jag fokusera helt å hållet på Nemo. Såna här dagar kan man leva länge på! När det går så bra och det är så roligt!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards