Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Kattis - 20 mars 2008 17:06

Min träningskompis ringde. Vi skulle träna för Mia idag. Hennes son har blivit sjuk. Så hon ville vara hemma å pyssla om honom. Då beslöt jag att jag hoppar träningen idag. Ringde till Mia, vi bestämde att vi ska träna igen nästa torsdag, helt ok. Känner mig lite lätt omotiverad idag. Sen har jag fortfarande inte kommit på vad jag ska träna på. Har varit till stan idag bla köpt ny mat till Wilma. Hon ska få käka RoyalCanin Dental Hygiene foder. Det ska vara bra har jag fått lära mig. Det är lite större kulor i den maten. Nu äter hon Royal's Mini Sensible, jätte bra foder men det är mini mini små bitar så de sväljer hon hela! Kan inget om foder direkt men borde det inte vara bättre med lite plattare större kulor till dvärghundar? Det tycker jag. Men många dvärgisar kanske inte är lika gluppska som Wilman?

Jag vill sticka till Ikea idag. Undrar om min sambo vill det? Antagligen inte!

Av Kattis - 20 mars 2008 08:07

Nu har vi sovit ut. Det behövdes. Somnade framför tv:n igår ungefär halvåtta. Sen vaknade jag åtta gick å la mig och sov till klockan sju i morse. Känner mig utvilad. Har en förkylning på gång det är säkert därför jag är så trött. Jag och hundarna har nyss varit ute på morron runda. Det var roligt att gå lite senare. Träffade många hundar på vägen. Nemo hade svårt att vara tyst idag. Hade med mig kameran. Men nu går inte mina fina bilder kopiera till min dator. Så nu blir det inga bilder, får vänta tills Tobbe kommer hem han är lite data kunnig. Fick inte upp ytterdörren i morse. Fick nästan panik. Skitdörr! Röck och slet och drog som en tok i dörren till slut fick jag upp dörren. Hur kul hade det varit att inte komma ut? Då hade jag fått öppna ett fönster och försökt få ut hundarna den vägen.... Det var så simpelt att några stenar fastnat mellan tröskeln och dörren upptäckte jag sen. Den blev väl sned då eller nåt.... Nemo hoppade som en studsboll brevid mig. Han tyckte det va jätte spännande. Konstigt när jag stod dubbelvikt och skrattade åt eländet....

Oj! Nu är det nog dax för frukost. Ha det gött!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards