Alla inlägg den 23 mars 2008

Av Kattis - 23 mars 2008 12:10

Stack till Ikea i morse. Köpte lite nytt. Fanken vad det är kul! Nya gardiner överkast och handdukar. Hittade jätte fina muggar, men det får vänta ett tag, blir lätt dyrt när man gått igenom där... Tobbe stack och jobbade en stund. Jag sitter här och trycker i mig resterna av påsk godiset. Wilma och jag busade i sängen en lång stund. Hon tycker det är extra roligt när inte Nemo är med och förstör. Han satt nedanför sängen och såg förstörd ut. Stackarn fick inte vara med å busa. Tobbe och jag pratar om att flytta just nu. Eller vi....det är mest jag som babblar. Men det kommer att dröja ett långt tag till. Varför ska det vara så svårt allting!?!! Ibland önskr man att man visste på förhand hur det skulle bli, det skulle vara enklare. Men det är på sätt och vis bra att det inte är lätt, man blir starkare av det.


Klaoustrofobi, heter det så? Stavar inte så bra. Cellskräck då. Jag lider av det. Och jag kom på varför häromdagen. När jag var väldigt liten så låste jag och min brorsa in oss i ett litet klädskåp. Vi lekte nåt. Vi blev sittande i timmar efter att låset gått i baklås, det var jätte hemskt. Trångt och mörkt vi kunde inte röra oss. Det ploppade upp i huvudet på mig i måndags tror jag det va! Tänk att man bara kommer på saker sådär, jag som inte vetat varför jag inte kan åka hiss, inte kan gå på offentliga toaletter(då måste jag testa låset 20 gånger och helst ska nån stå utanför), jag kan inte gå in i rum med lås på tex kylrummen på mitt jobb. Jag måste liksom veta att jag kan komma ut. Däremot vet jag inte varför jag har spindelfobi, det är kanske mer en naturlig fobi? Bara lite funderingar......

Av Kattis - 23 mars 2008 09:24

I morse snöade det ännu mer. Och det var ännu kallare. Var tog våren vägen? Blää... Igår var vi hem till syrran. Två av mina tre bröder med familjer var där med. Skoj att träffas allihopa! Många ungar och fler är på gång. Dock är det inte vi som fortplantar oss. Vi åt jätte god mat. Sill och ägg, lamm, potatisgratäng och efterätt. Sen proppade vi i oss typ jätte mycket godis också. Varför ska man alltid äta så mycket? Synd att inte min yngsta bror kunde komma, han var saknad. Tog lite foton under kvällen.....men jag blir osäker på om jag frågade att det var okej att publicera bilderna. Men som tur är tog jag kort på mina ögonstenar.....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards