Alla inlägg den 2 april 2008

Av Kattis - 2 april 2008 20:55

Direkt efter jobbet åkte jag och hundarna till Tierp för att träna. Det var tränings tävling där. Men jag och Nemo avstod....det var nog tur det. Men Carina och Maria var med. Jag och Nemo tränade halter och hoppet idag. Det gick hyffsat. Han är riktigt duktig. Men vi måste öva mer på framförallt höger hållet. Hoppet gick jätte bra. Han kommer ut bra på andra sidan hindret och sätter sig som han ska. Wilma fick inte träna idag, task mört till mamms. Men hon fick ett grisöra att tugga på i bilen och var nog nöjd med det så länge det varade. Vi han med en platsliggning. Åkte hem vid åtta tiden då höll jag på att frysa ihjäl. Det är kallare norrut! Träffade en som vi gått kurs med och vi var på samma läger i sommras. Det var trevligt.


I korgon är det spår på schemat. Det hoppas jag går bra. Kul ska det bli åtminstonde. Nää nu ska jag ge Wilma och Nemo kvälls mat. Det sitter en dvärghund nedanför min stol och ser utsvulten ut.....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards