Alla inlägg den 24 april 2008

Av Kattis - 24 april 2008 20:40

Jag var troligen för trött för "Mia träning" idag. kände mig trög och dum och dessutom fattade jag liksom inte allt hon sa, pinsamt.... Men ibland blir man trött...av jobb och sånt... Hursom så tränade jag och Nemo på krypet. Det går bättre. Synd att jag inte fortsatte där jag slutade sist med krypet, det VAR jätte bra. Han har glömt bort sin fina kryp teknik. Men vi ska träna på. Sen blev det en massa FÖÖÖÖÖÖRE träning. Jäkla framförgående, det är ganska roligt moment men ibland svårt  att få till på ett bra vis. Jag tvekar för mycket när jag tränar...ja tänker att "oj är det här verkligen bra" osv. Det är ju bara köra på istället. Jag tänker på fel saker. Wilma fick vänta i bilen. Vi tränade bara en kort stund eftersom Veronicas & Visa inte var med idag. I morgon ska jag ta lite sovmorgon. Gud vad underbart. Sen ska mina små voffar till frissan på morgonen! Det ska bli jätte spännande. Nu vankas det lite glass framför tv:n...

Av Kattis - 24 april 2008 06:35

Är pigg som en mört idag...nästan... Wilma också! Hon for upp som ett skållat troll i morse och ställde sig givakt vid dörren för att gå ut. Nemo är för det mesta piggelin killen! Vi gick som vanligt en timma raskt. Väldigt raskt så vi gick längre än vanligt. Vi gick igenom ett bostadsområde. Där knatade vi förbi ett staket. Nemo stannade till och blåste upp sig en smula....jag och såg nåt litet svart bakom det lilla staketet. Nemo gjorde några läten. tänkte att det måste vara en liten katt. Men det var små små bordercollie valpar som var ute i sin trädgård. Det skuttade runt och var så där otroligt söööta som bara vaplar kan vara. Men vi gick snabbt förbi för att inte störa. Nemo tyckte nog att han var skit ball. Ikväll ska vi träna jag och Nemo, för Mia. Längtar!

Jädrans nu är jag jätte sen!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards