Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Kattis - 2 maj 2008 14:49

............hos marsvinen fick de bli idag. Nemo iakttar varje rörelse de tar. Han är väldigt intresserad. Wilma har tagit hand om deras rester från igår. En bit gurka en bit morot och en halv skål pellets. Smarrigt! Marsvinen tyckte att det var skoj att få bytt. Nu busar de runt och kuttrar. Skit söta! Tänkte jag skulle ge dem en pinne att gnaga på. Vad ska de ha för träslag? För visst vill väl marsvin gnaga precis som kaniner? De har ju också gnagtänder. Synd att vädret inte är så bra, annars hade de fått vara ute en stund. Kanske är det bättre i morrn? Hade jag inte haft två hundar som varit väldigt......intresserade .....av dem så hade de fått gått lösa inne.


Snart ska jag åka till brorsans place. Hans djur ska också tas om hand. Och jag gillar hönorna så mycket. De är charmiga på sitt sätt. Ska nog få till lite foton på djuren med....

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards