Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Kattis - 31 maj 2008 15:17

..........jag försöker tappert anmäla till en massa tävlingar. Men det blir inget tävlande på ett bra tag. Men det kanske blir bra, då hinner vi öva mycket!! Tänk om jag inte kommer med på en enda? Då måste vi byta gren. Ska tävla lite tvåor i höst med tror jag. Är jädrans tävlings sugen nu. Tävla tvåan och träna trean, det blir en bra plan. Ääähh jag vet inte. Vi får allt se hur det blir med den planen, känns ju mer lockande med trean då det är ett steg närmare elit...Vi ska dit! I lydnad åtminstonde. Någon gång åtminstonde. Är super duper trött. Nu ska jag sova en stund...........

Av Kattis - 31 maj 2008 12:20

Ja vad ska man säga! Det blev ingen uppflyttning. Men jag är jäkligt nöjd ändå! Det blev en jätte bra start. Upptaget blev perfekt. Han spårade jätte bra. Förhållandevis låg nos, bra intensitet. Vi kom runt spåret på 16 minuter. Men tyvärr blev det bara fyra pinnar och inget slut. Ja man kan tycka att det var jäkligt kasst, och vanligtvis hade jag tyckt det var katastrof. Men jag är nöjd till tusen. Han spårade som sagt jätte bra och var sååå duktig! Han orkade hela spåret och gav inte upp. Det var ett jätte bra spår för övrigt :) Sen var det på nåt vis skönt att lita på honom. Inte fundera så mycket och undra vart spåret gick. Jag kan ju bara lita på min hund! Jag tycker att han vann idag ändå min svarta tokstolle! Nu ska vi anmäla till fler lägre spår. Jag vet att vi kan klara det! Bara det är en fin känsla. Tråkigt att ingen "klubbis" klarade sig. Men va sjutton vi tar det nästa gång! Nu är Nemo trött. Wilma är hungrig. Jag är också hungrig. Ska äta och njuta av att det gick liiiiite bra! Attans vad det är kul med bruks!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards