Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Kattis - 15 maj 2008 20:51

Träffade Carina nu på kvällen. Hon hade lagt ett spår till Nemo. Ungefärlig längd lägre spår. Gud vad det gick bra! Han spårade jätte bra och tog alla apporter utom en. Kom av sig lite vid en korsande stig men redde ut det själv och hittade tillbaka till spåret igen. Hon hade lagt ett väldigt roligt och varierande spår. Spåret gick en bit över ett berg, snårig skog, lövbacke och med en massa korsande stigar. Han blev trött!


Nu på kvällen har jag städat hela huset och skurat och dammat. Det är jätte fint. Nu ska vi bara glo på tv:n och ta det lungt. I morrn är det träning och ledigt HELA dagen! Guud vad det ska bli härligt!

Av Kattis - 15 maj 2008 06:35

Idag är det sista jobbar dagen denna vecka, har ju tagit en semester dag i morrn. Igentligen borde jag inte ta nån semester dag för vi har så mycket att göra på jobbet. Men mina jobbar kompisar tyckte att det var behövligt. Sen måste man göra nåt roligt ibland . Och vad kan va bättre än semester? Och vad kan vara bättre än att träna med hunden?

Hundarna och jag var ut som vanligt i morse. Men det är kallt! Har vinter jacka och vantar på mig. Wilma hittade nåt snuskigt att rulla sig i. Hon är så äcklig. Hon sitter här brevid och stinker. Men hon tycker nog själv att hon är fantastiskt fin! Nu ska vi sticka iväg till jobbet! När vi kommer hem ska vi spåra! Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards