Alla inlägg den 14 augusti 2009

Av Kattis - 14 augusti 2009 15:44

Jag vill gå kurs! En rolig inspirerande tävlings lydnads kurs! Var ska jag hitta det nånstans? En helg kurs eller så? Jag vill åka till Gotland. Nästa år. Anna och jag pratade lite om det. Gud vad roligt om man kunde åka ett litet gäng på semester och tävla lydnad när man ändå e där? Har kikat runt lite på brukshundklubbarna där. Jag tror man kan ha det jätte bra där. Fantastiskt fint e det ju me'!

Av Kattis - 14 augusti 2009 14:14

......med vår lydnad vi måste jobba på. Har just varit ut en stund på gräsmattan och tränat lite med Nemo. Vi började med rutan. På ungefär tjugo meter. Först med musmatta. Sen utan. Gick jätte bra. Sen övade vi på fjärren. Måste jobba bort mina handtecken. Vi gjorde ett skifte åt gången. Det var svårt tyckte Nemo. Matte har slutat veva med armarna!! Sen gjorde vi ett sättande under gång. Det gick mycket bra iaf. Senare ska vi nog ta tag i framförgåendet. Ett moment vi nästan glömt bort. Krypet är jätte bra. Han är bra på att krypa. Wilma fick inte vara med. Hon har gjort inbrott i min träningsrygga.....råkat äta upp lite godis som fanns kvar där... Vi ska ta en promenad senare. Nu ska jag nog städa lite eller nåt.....

Av Kattis - 14 augusti 2009 09:57

........liksom sista dagen på semestern. Synd. Har varit in till stan och handlat lite. Köpte en pip-hamburgare till Nemo. Den tycker han mycket om. Måste ha nåt kul till våran ställande träning. Misstänker att den snart går sönder och att han sliter ut den där lilla saker som gör att den piper. Vaknade tidigt i morse. Har sovit dåligt. Har haft mardrömmar i natt. Drömde att bilen blev stulen och en massa annat konstigt. Nu ska jag ta med nemo ut och träna lite. Han är tossig idag då är det bara att passa på..... Ha en bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards