Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Kattis - 24 augusti 2009 19:51

Ja då var det måndag kväll. Har nyss kommit in från en lagom lång promenad. Wilma ville inte gå först. Åldringen e lite slö emellanåt.... Men så gick det över. Nemo har jag läst lusen av ett antal gånger i dag. Han tycker att han ska låta varje gång han ser nåt, han har blivit konstig. Han ser nåt mest hela tiden, då kan ni ju tänka er att det låter ganska mycket om honom. Sen mötte vi Sally, labrador flickan som är så gullig. Nää idag var hon ett monster och han såg ut som en borste när vi gick förbi. Suck...


Det har inte hänt så mycket idag. Jenny ringde och ville att vi skulle gå ut på krogen. Vi får allt se. Hela helgen blir ju liksom ganska tung. Har ju tänkt göra en massa annat skoj i helgen också. Med hundarna, måste ju ligga i om vi ska tävla snart jag och Nemo.... Sen vill jag hinna träffa syrran och Mio. Hmmm..... ja ja vi får se. Nu ska jag hjälpa till lite här.... Go kväller!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards