Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Kattis - 8 augusti 2009 19:42

Skrev just ett jätte långt inlägg men det försvann! Irriterande! Börjar om då....

Har klippt gräset igen hos syrran. Åååå så vackert det blev =) Ja men det är klippt iaf! Gjorde rent till marsvinen igen. Sen myste vi en stund gnagarna och jag. De kuttrar så härligt när de har de bra. Upptäckte en stor ljusgrön boll på gallret. Tittade lite närmre.... FY!!! Äckligt! Det satt en grön äcklig spindel vid den. Det måste ju va en sån där spindel-ägg-boll.... Så äckligt. Tänkte dammsuga bort den men jag tänkte främst på gnagarnas säkerhet så jag lät bli. De är ju inte rädda för spindlar som jag! De har mycket spindlar där de bor. Har knappt vistats ute på altanen, jag klarar inte av de äckliga djuren. Sen åkte jag till mina föräldrar. Jag bjöd in mig själv på fika. Pappa har ont i sin rygg så jag klippte deras gräsmatta. Han har gas på sin klippare så den går mer av sig själv. Nu på kvällen har vi gått spåret. Varmt. Nemo är jätte slö av värmen. Hoppas han piggnar på sig tills i morgon när vi ska träna...... Go kväll!

Av Kattis - 8 augusti 2009 10:00

Skulle åkt till en jobbar kompis på kalas igår, men jag kunde bara inte. Hade fruktansvärd magont, ja så där som man har ibland när man e tjej. Värktablett hjälpte inte. I dag är det bättre. I går funderade jag på vårat ställande. Jag har tänkt om lite. Jag tror att jag ska skoja till det lite. Tänkte att jag skull ha godis bakom. Bakom honom och bakom mig. Jag vet, han tappar ju fart då- men å andra idan vet han ju inte vilket snask han får. Sen idags läget funkar det sisådär. Men jag tror han måste komma på det. Jag ska testa. Det ska gå! Hur kan det vara så svårt????? Men idag ska vi endast träna på lägganden. Inget mer ställande på nån dag eller två. Undrar vad vi ska göra idag då?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards