Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Kattis - 12 augusti 2009 18:00

Fick lite gamla hund grejjor av Marina. En del saker var jätte bra. Ja....sen var det ju den här som jag satt på Nemo. Var tvungen att ta en bild på kul. Han är ju bara för söt! Men han tyckte det var konstigt. För med huvan på blev det helt svart! Mattes gangster vovve!

Av Kattis - 12 augusti 2009 15:43

Har varit duktig och hunnit med ett å annat. Städat, storhandlat, köpt lite nya kläder. Sen när jag kom hem gjorde jag två fantastiskt bra ställanden med Nemo. Då hade han ju varit själv ett tag och han hade längtat jätte mycket efter sin matte. Sen bestämde jag mig för att springa! Ska banne mej sätta igång nu. På på med springar paltorna och "springa fort skorna". Hundarna följde såklart med. Wilma tyckte nog det var skönt att springa. Hon stannade nästan ingenting. Ja....hon brukar ju hitta på egna grejjor på vägen...hitta saker att äta eller lukta på. Så sen kommer hon efter en stund i världens fart. Men som sagt hon hängde på bra i dag. Nemo tyckte det var skit kul. Han sprang kors och tvärs. Han är så bra att springa med för han håller sig vid min sida. Inte idag dock, han var tvungen att göra av med en massa överskotts energi. Nu sitter jag här och efter svettas. Vi sprang ett varv. Det var länge sen jag sprang så jag är mycket nöjd över våran springar insats. Att jag orkade utan problem! Dax att duscha! Ha en fortsatt bra dag allesammans!

Av Kattis - 12 augusti 2009 08:58

Ja vad ska vi hitta på i dag? Förutom en del städning så ska jag nog ringa och höra om nån vill ta en promenad. På det där mysiga stället som jag och Jenny hittade. Är seg idag. Undrar om det kommer att regna hela dagen eller om det kommer att vara uppehåll??

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards