Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Kattis - 7 augusti 2009 09:33

Jenny och jag var till UBK och tränade igår kväll. Det var varmt som sjutton men blev svalare ju längre kvällen gick. Vi tränade lite på det som Mia hjälpt oss med på lektionen. Men nja...det vart ju ingen höjdare. Mina ställanden funkade inte alls bra. Jag tänkte som sjutton, men ju mer jag tänker ju mer illa tycker jag om det här j-a momentet! Det går ju inte! Grrrrrrrrrrrrr............... Och jag vet att det går ju inte att få till det om inte jag tycker att det är roligt-hur ska då han tycka det? Jag har iaf tänkt ut att jag ska träna på det här när jag är ensam, när han har vilat en stund och sen ska jag försöka göra det till något lite mer speciellt. Nåt jätte roligt! För så här kan man ju inte hålla på. Jenny och jag vart väldigt oense! Sen gjorde Nemo o jag ett ställande lite senare med pipisen som belöning, det blev jätte bra! Sen skulle vi göra stegförflyttningar och vändningar på stället, det blev trams av det tyvärr. Men det bryr jag mig inte om för det kan vi bra! Sättande under gång gick åt ena men inte åt andra hållet. Vad ska man skylla på då ra? Nä det blev ingen jätte bra träningsdag men inte heller nån dålig. Han var duktig Nemo och visade att han kan en massa bra saker. Vi har varit ut och gått en timme nu på morgonen. Såååå varmt! Hundarna ligger som klubbade sälar på golvet. I dag ska vi allt ta det lungt. Ja, tänkte spåra men vi struntar i det. Kanska senare i kväll. Ha det bra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards