Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Kattis - 20 augusti 2009 13:14

Åkte hem tidigare idag. Skönt! Senare i eftermiddag ska vi åka och träna på UBK. Jag är ju numer medlem där. Vet inte riktigt vad vi ska träna på ra men det löser sig. Låt mig tänka ett slag bara...... Det har varit en lugn vecka. Hundarna har fått gå små promenader bara. I går kväll blev jag rasande på den svarta, den stora, hunden. Var ute  och gick i motions spåret. Längre fram kommer två personer med en liten söt terrier! Dock jäkligt störig! Den är lös, tar sats och springer fram. Jag säger åt Nemo att -Nej! den ska vi inte bry oss om. Tror ni han skiter i vad jag säger? Ja mycket riktigt!!!! Han sket fullkommligt i det. Jag blev inte så lite arg då! Då av ren ilska fick han en spark i arslet! Då mindes han att han ju hade en matte som kan bli väldigt arg. Det händer inte ofta men det är inte bra att göra vrål dumma saker! Sen läste jag lusen av honom, då var han som en blöt fläck och jag kan lova att han tyckte att jag var mycket jobbig. Sen fick han sitta på kanten av stigen. Medans jag försökte ta tag i den lilla svarta hunden, Wilma heter hon ju...., hon skulle spöa den fula terrier gossen! Ja, vilken jäkla cirkus! Bad så mycket om ursäkt. Trots att det var deras jycke som sprang fram till oss så ska ju jag kunna hålla koll på dem... Sen gick jag skamsen därifrån. Ja jag skäms över mig själv när man inte ens kan hålla rätt på sina djur! Ja men det var gårdagen det... Nu ska vi städa och göra lite fint sen är det bara att åka till träningen.... Ha en fortsatt bra dag!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards