Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Kattis - 1 augusti 2009 10:21

Vaknade ganska tidigt idag. Jag tog hundarna med mig ut på en sväng i skogen. Jätte härligt. Inte en kotte ute. Det är det bästa jag vet när man får en sån där härlig morgon promenad, man bara njuter. Till min stora förvåning plumsade Wilma ner i ett vatten hål och simmade några varv! Det var ju inte ens varmt i morse. Nemo vadade också i pölen. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på i dag. Tror inte det blir någon träning i helgen. Vi får se. I går tränade jag o Jenny lydnad. Vid Allianshallen. Wilma trampade på en tistel den lilla stackarn, hon blev halt och ville inte ens gå. Men det gick över ganska fort. Sen kom det ett gäng tonåringar och gick förbi min bil. Jag satt en bit ifrån bilen och tittade på Jenny o Diezel. Bakluckan var öppen och båda hundarna satt i bak. En av tjejerna stannade till och tänkte sticka in handen till den "lilla söta hunden".... Men den lilla hunden blev jätte arg och skällde som en tok, stackars tjejen blev skit rädd. Men det är ju inte så smart att ta för givet att det e ok att hälsa... Jag han inte ens säga något. Ja ja så kan det vara. Nu ska jag göra något bra! Tjing tjong!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards