Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Kattis - 2 augusti 2009 16:31

I dag har jag klippt gräset hos syrran. Det har ju regnat mest hela tiden så det har ju inte gått så bra innan.... Men i morse lös solen. Tassade ut på gräsmattan på förmiddagen men den var dyngsur fortfarande. Men nu på eftermiddagen blev det av. Och man kan ju säga att gräsmattan var fin innan. Sussi och Ronny klipper metodiskt tror jag. Det gör inte jag. Det blev lite hursom helst. Men va sjutton det blev kortare iaf. Fy vad jobbigt det va, svettades som en tok. Jag tänkte ju att den där lilla plätten blir ju snart klippt....pyttsan...... Tog ut marsvinen och kaninen på golvet i morse när jag skulle göra rent åt dem. Men det blev inte alls glada. Det såg som vanligt bara Nemo svarta tryne. Hur kul e det? Wilma passade på att slicka lite på kaninen när jag tog upp henne från golvet och skulle sätta tillbaka henne i buren. Kaninen börjar bli van med oss och skuttar glatt omkring och e nyfiken. Nemo bara tittar på dem med sina stoooora ögon! Nu ska jag göra mat! Ha det bra!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards