Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Kattis - 16 augusti 2009 10:22

........jag ska passa på att njuta. För i morgon är det måndag. Och första arbetar dagen efter fyra veckors semester. I går var jag ute och gick med syrran och Annika. Vi var ute i två timmar. Mycket trevligt. Nemo badade nästan ingenting. han rullade sig bara i ett dike när vi nästan gått färdigt....överkommligt. I går kväll åkte jag Stefan och Jenny till Årsunda. Det var långt dit. Det var folkrace där. Vi hälsade på Tobbe och hans polare. Det hade gått ganska bra för dem också. Det var sand överallt och dammigt som sjutton. Mindre roligt. Nemo rullade sig stup i kvarten. Han blev jätte fin vill jag lova. Vi som inte rullade oss blev sandiga ändå. Nemo viftade på sin glada svans hela tiden så dammet, kottar och barr flög överallt. I dag ska jag göra en massa saker. Träna med Jenny tror jag.....klippa gräset åt farsan och städa. Nu ska jag äta frukost. Undrar vad vi ska träna på idag då?

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards