Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Kattis - 5 februari 2008 19:31

Nemo har ingen hörsel idag. Knäck i örat...Han tappade den någon gång i går när han var ute och gick, enligt honom själv alltså. Tilltalar man honom, tex NEJ, STANNA eller nåt annat lite halvviktigt ord så hör han det inte över huvud taget. Allt måste upprepas minst två gånger. Tror jag blir galen, det gör mig irriterad. Och det är ju inte alltid man kan hålla klaffen och tänka att ojdå han hörde nog inte, jag tar det en gång till! När jag talar om för honom att det nog är på tiden att han lyssnar blir han förskräckt.-Va? Sa ru nåt eller? Sorry... Han kanske är trött vad vet jag. Just nu sitter han och sover nedanför mig. Måste vara väldigt bekvämt. Han råkade väl somna så helt enkelt. Tok stollen. Wilma ligger i soffan. Som en liten mini kringla. Hon tyckte att det var dumt att inte hon fick semla. . -Matte gluffsar i sig gottiga grejjor och en annan får bara titta på! 


Tobbe tyckte att vi behövde semlor idag. Det tyckte han rätt i. Det är så gott! Det ska vara massor av grädde och lite mandelmassa. Mumms!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards