Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Kattis - 7 februari 2008 22:01

.............zzzz....zzzz är trött. Men jag måste skriva att träningen gick bättre den här torsdagen. Vi gick igenom klassens moment inför den närmsta tävlingen som e på G. Det gick bättre än det kändes. Inkallande med ställande gick åt skogen, men vaddå....det gör inget. Man kan ju inte vara på topp jämt heller. Nemo var ett stycke tokig idag. Buse! Han tyckte att det var trist att ha teori. Han försökte flirta med Verro och Mia. Men det gick inte så bra som han trodde.

Attans jag har blivit jätte förkyld, har lite ont i självaste kroppen. känns inte bra. Är trött som en jag vet inte vad. Men nu ska vi äntligen gå å sussa. Natti natti. Zzzzzzz...

Av Kattis - 7 februari 2008 16:35

Stack hem lite tidigare idag från jobbet. Det har varit en tuff dag på jobbet idag. Men jäkligt roligt och lärorikt. Man ska veta att man lever!


Innan jag for hem åkte jag förbi hund affären. Har spanat in ett par byxor en längre tid men tänkt att det är på tok för dyrt.....men idag slog jag till! Så nu har jag införskaffat såna  "hundtränarbrallor" som är så fina. Stl 38, det är det bästa av allt! Idag är det ju träning med Mia. Det hoppas jag blir roligt. Förra veckan var jag total slut och orkade nästan inte tänka på träningen, stackars Nemo. Det är så värdelöst. Men idag ska det gå bättre hoppas jag. Får bälja i mig AloeVera, det gör nog susen. Skämta ba.... Har köpt både korv och annat snask till Nemo. Vi ska ta med kamp trasan idag med, hans favvo. Hans hörselskada har försvunnit. Han hör mig och det är ju inte fel. Särskilt inte när det är träningsdax...



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards