Alla inlägg den 5 september 2008

Av Kattis - 5 september 2008 21:45

....i morrn smäller det! Då blir jag 30! Fy fan! Nu är det slut på det lyckliga 20+..... Då kan jag inte ens säga att jag är 29 ½..... Blääää...... Men det blir nog kul ändå. Jag hoppas det. Ha det bra alla människor! 

Av Kattis - 5 september 2008 12:31

Ja tro det eller ej! Men Kattis bakar. Har gjort chokladbollar och sockerkaka. Men kakan blir väldigt konstig....får nog göra en till. Är ju inte direkt någon bakar-tjej! Ska göra någon slags kakor också tror jag....vi får se. Har inget tålamod att stå i köket. Men det är lite kul. Wilma sitter nedanför och tittar storögt på mig. Matte måste ha blitt tokig!!! Hon slickar sig om munnen, det luktar nog smör och annat gott. Nemo sussar. Han tycker att det är skönt med en semesterdag såhär på fredagen. Nää nu måste jag återgå till mina köks sysslor!

Av Kattis - 5 september 2008 07:19

Skulle kunna sova hur länge som helst känns det som. Känns helt bakom flötet idag... Nemo väckte mig. Han trampade runt i sägen och flåsade mig i örat. Till slut står jag inte ut längre.... Men nu ska jag gå en runda sen bär det av in till stan ett tag. Vågen visade bra siffror i morse. Då blev jag glad. Kollade på idol igår. Alltså gud vad det är kul. Ha det gött!!!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards