Alla inlägg den 24 september 2008

Av Kattis - 24 september 2008 20:17

Åkte ner en sväng till Ida. Hon behövde hjälp att köra lite grejjor till sopstationen, så jag hjälpte henne med det. Sen åkte vi till spåret och gick med hundarna där. Nemo fick gå i koppel. Det tyckte han var trist såklart. Tappade min klicker i spåret med....inte heller roligt. Nemos sockeplast satt kvar bra på tassen. Tobbe är och spelar innebandy och själv har jag precis städat. Tobbe och jag har inte pratat med varann på flera dagar känns det som. Hans telefon ringer i ett och han har mycket på gång...själv är jag typ inte heller hemma så ofta. Hmmm... Ja så är det väl periodvis. Nu ska jag lägga mig i soffan en stund med hundarna. I morgon ska ju Wilma bli fin hos frissan. Natti natti!

Av Kattis - 24 september 2008 17:03

Ja det är lite synd om Nemo. Han har så tråkigt. Vi ska nog gå ut och träna lite idag. Nemo mår bra. Är bara besvärad av tofflor trattar och salvor och annat trams som hör skadade tassar till. Längtar tills på söndag när det är dags för sök kursen.... så värdelöst att Nemo inte kan vara med bara. Hundarna har varit på jobbet idag i vanlig ordning. I morrn blir en tuff dag på jobbet. I morse var jag helt borta när jag skulle gå upp. Klockan halvfem i morse hade jag sagt åt Tobbe att hålla tyst! Varför har jag ingen aning om, minns inte heller att jag har sagt det. Måste ha drömt något konstigt eller så. Nä nu ska vi gå ut ett tag.........

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards