Alla inlägg den 18 september 2008

Av Kattis - 18 september 2008 19:27

När Tobbe kom hem föreslog han att vi skulle käka pizza. Eftersom jag var vrål hungrig tyckte jag det var en strålande ide, även Wilma gillade det påfundet! Så nu har vi klämt i oss varsin pizza och även lite snask.... Hmmm inte bra men ibland ska man väl få något smaskigt i magen... Nu ska vi titta på sjukhuset en stund. Jag ska nog glo på tv:n resten av kvällen, är helt slut idag. Ha en fortsatt bra torsdag!

Av Kattis - 18 september 2008 15:22

Det är inte min dag idag. Hade lite bråttom i morse ju. Dessutom var jag så irriterad på mig själv hela tiden. Wilma försvann ju osv. Sen tänkte jag att jag skulle göra fler saker på en gång. Det gick inget vidare kan jag säga. Tänkte äta frukost gröten och platta håret samtidigt i köket eftersom jag blidde lite sen...Tog ut havregryns gröten ur mikron och skulle hälla på lite mjölk. Då stänkte det en massa och såklart hamnde alltihopa mitt på min nya platt tång. Den började spotta och fräsa och blixtra lite grann. ja ha1 det var den tången det! Jädrans också. Drog ur kontakten och torkade bort det. Sen hängde jag den på tork... Ja så jag såg ut som en tuss i barret idag. Jag vet vad spelar det för roll på jobbet kan man ju fråga sig... Men det är ganska irriterande. Får se om det går att använda den i morgon bitti. Annars måsta jag skaffa en ny.


Eftersom jag fick möjlighet att flexa idag med tänkte jag ta en lång runda med hundarna. Vad händer! Det börjar regna precis nu. Det är ju svinkallt ute och dessutom regn på det. Blääää. Wilma ska till frissan nästa vecka och bli fin i kostymen. Det blir skönt för henne att slippa allt fluff ett tag till. Sen är det en massa andra saker jag irriterar mig på. Men så är det väl jämt. Nu ska jag sluta gnälla och rycka upp mig. kan hända jag är trött och behöver sova en stund. Men först måste jag ta den där svängen med hundarna i regnet.....

Av Kattis - 18 september 2008 05:59

Blir så less på den mindre av jyckarna. Nu ska jag skärpa mig och använda koppel på, typ jämt! Är så less på att hon försvinner lite nu och då. Sen är hon borta flera minuter på egen hand och gör saker =äter. Tjocka dumma hund!!!!! Har lust att bara gå och lämna henne där hon försvinner......men jag är så rädd att hon ska bli påkörd eller så. Det är ju bilar och trafik nästan överallt. Tråkiga hund. Hon mitt lilla hjärta så jag är ganska rädd om henne......trots att hon är hur dum som helst i vissa lägen...i själva verket är hon väldigt smart, smartare än mig tydligen... Tränade lite fjärr med Nemo nu på morgonen. Men jag är inte så smart......som vanligt. Han har fått vila några dagar från  "mycketfjärrträning", så han har liksom tappat minnet....men det löser sig nog. Nu måsta jag duscha och göra mig redo för arbete. Tjing!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Nemo's gästbok

BILDER


Ovido - Quiz & Flashcards